Saturday 1 December 2012

TESTIMONI CUSTMER NURUL ANNEBEAUTY... . PRODUK: MEDICATED DEEP HEAT LOTION

kak...yesterday saya receive akak punyer losyen deep heat tuh...mmg terbaik kak..tak blh nak kate tapi mmg terbaik..firstly pakai seperti yang akak pesan guna sikit je jgn banyak nanti takut pijar..so saya sapula sikit tapi serius losyen tu lebih berkesan dari losyen m******b..
serius mmg kena dgn nama nye DEEP HEAT...akak kate ukur..mmg tak ukurla saya just agak agak ajer..tapi forsecond day...yang mana geleber dgn tebalnye tu pun semakin menipis serius macam tak caye..peluhnye toksah katela...sapu petang..tapi esok pagi pun masih terasa bahang bahang nye...lepas nih saya nak order lagik....mak saya yang sakit dada dan belakang pun alhamdulilah da baik kak..boleh tidur malam..kalau tak tidur sambil duduk macam org sakit jantng kak..
terima kasih susuk dara..this is the most amaizing product i ever seen....

No comments:

Post a Comment