Tuesday 23 October 2012

CARA GUNA MEDICATED DEEP HEAT LOTION : RM 48/110G

Tips menggunakan Susuk Dara Deep Heat Lotion & Slimming Soap❤

❤Dos lotion sebesar syiling 50 sen tu sudah cukup untuk you all sapu meliputi area perut,pinggang dan bontot... Please ya bila sapu lotion ni xdigalakkan pakai bengkong atau korset.Sbb tempat sapuan ni seeloknya biarlah didedahkn kepada free air kluar masuk. Klu you all pkai korset atopun bengkong nanti rasa nk pengsan.lpas tu relax about 45 minit ya..then bru brgerak.

❤kalau you all nk wrap dgn plastik wrap yg lmbut tu,start 1 jam slpas mndi.sapu kt tmpat ada masalah lebihan lemak.wrap tu jgn ketat2 sangat ya.then u relax,tido.tjuan wrapping mcm di slimming center tu utk mnakung peluh.

❤kalau you all nak guna dos yg banyak,guna utk satu area setempat ja.jgn sapu all over.contoh kalau perut,perut jer.relax,baring dan boleh juga wrap.selepas 45 minit hingga dua jam,bangun dan mandi.lepas tu you all akan still terasa warm lebih kurang kekal 24jam.


So, kesimpulannya,
~ picitkan sebesar duit 50sen.
~ sapukan ditempat berlemak.
~ gosok dalam pusingan lawan arah jam.
~ setiap gosokkan pada satu tempat hendaklah minimum 10kali pusingan. baru pindah tempat lain.

lebih kurang 5 minit akan terasa hot n warm dari dalam bukan atas kulit ye :-)
lama kelamaan tempat berlemak tersebut akan terasa gatal - gatal seperti kena gigit semut banyak2.
dan seterusnya tempat berlemak itu akan terus mengeluarkan cecair dan peluh yang banyak..
ini adalah pengalaman saya  sendiri yang menggunakan SUSUK DARA MEDICATED DEEP HEAT LOTION dan adalah lebih bagus balut dengan plastik wrap pada tempat yang telah disapu  SUSUK DARA MEDICATED DEEP HEAT LOTION. Hasilnya pasti mantap, dalam tempoh kurang 1jam, ukurlilit tempat yang disapu tadi berkurangan 2inci.

Perhatian: kalau yang kurang berlemak tindak balasnya agak kurang berkesan sikit

No comments:

Post a Comment