Tuesday 23 October 2012

SET LANGSING & MULUS

ORDER SEKARANG SEBELUM KEHABISAN!
next production will come out on MAC 2013. Fast selling 5,000 unit dalam tempoh 48jam selepas keluar dari kilang
gurantee kualiti. sesiapa yang pernah menjalani hot blanket treatment di slimming centre. u
bati kerinduan anda yang penuh penjimatan dgn SUSUK DARA MEDICATED DEEP HEAT LOTION. hot blanket do it yourself.. murah, menjimatkan dan efektif..



MEDICATED DEEP HEAT LOTION RM48

Boleh disapukan pada ;
1- BAWAH DAGU
2- PERUT
3- PINGGANG
4- PEHA
5- LENGAN

TINDAK BALAS DAN HERBA BERFUNGSI
serta merta selepas losyen menyerap RASA PANAS SUAM DARI DALAM bukan DIATAS KULIT.
• akan terasa sedikit gatal2.
• seterusnya rasa berpeluh yang keterlaluan.
• peluh yang luar biasa.
• lagi banyak lemak lagi banyak peluh yang akan keluar.
• REKEMEN lebih effectif bila di wrapping ditempat berlemak selepas sapuan.

❤Tips menggunakan Susuk Dara Deep Heat Lotion & Slimming Soap❤

❤Dos lotion sebesar syiling 50 sen tu sudah cukup untuk you all sapu mliputi area perut,pinggang dan punggung... Please ya bila sapu lotion ni TIDAK digalakkan pakai bengkong atau korset.Sbb tempat sapuan ni seeloknya biarlah didedahkan kepada free air kluar masuk. Kalau you all pakai korset atopun bengkong nnti rasa nk pengsan.lpas tu relax about 45 minit ya..then bru brgerak.

❤klu you all nk wrap dgn plastik wrap yg lmbut tu,start 1 jam selepas mandi.sapu kat tempat ada masalah lebihan lemak.wrap tu jgn ketat2 sangat ya.then u relax,tido.tujuan wrapping mcm di slimming center tu utk mnakung peluh.

❤klu you all nk guna dos yg banyak,guna utk satu area setempat ja.jgn sapu all over.contoh klu perut,perut jer.relax,baring dan boleh juga wrap.slpas 45 minit hingga dua jam,bangun dan mandi.lepas tu you all akan still terasa warm lebih kurang kekal 24jam.

MAGICAL BODYSLIM SOAP RM36

Digunakan diseluruh tubuh terutama digosok ke paha dan punggung yg berselulit, pangkal tangan iaitu antara lengan dan permulaan bahu, perut, pinggang,pinggul dan mana-mana bahagian yg berlemak, besar dan menggeleber. Penting juga digosok kepada bahagian berparut , celah kekotoran degil , badan berjerawat batu dan berbiji akibat lemak ke
ras dan kesan luka.

Semasa penggunaan kulit akan berasa segar dan naturally dingin. Liang-liang kulit akan terbuka dan ini membantu penyerapan oleh satu bahan pelembab yang boleh melarutkan air dan lemak dibawah lapisan kulit.  Penggunaan tumbuhan, buahan dan sayuran membantu melancarkan peredaran darah dan sebagai satu bahan anti bakteria dan kulat.

Penggelupasan perlahan dan penggantian kulit semulajadi serta menghasilkan kulit tubuh yang cantik, tegang , licin dan lembap serta membantu menghilangkan kesan parut seperti rekahan selepas beranak , kekotoran seperti kerak dan daki yang terpendam .

Lebih effect digunakan setiap kali mandi untuk shape dan kulit yang anda ingini.

Lulus KKM dan selamat digunakan.

No comments:

Post a Comment