Friday 7 December 2012

TESTIMONI PENGGUNA JAMU AKU DARA

MASALAH: PERIOD TIDAK TERATUR

CARA MAKAN: 2 BIJI PAGI 2 BIJI MALAM

Pengguna : sis honey, sya ada order jamu aku dara ngn agen sis..tp still nk tnya ngn sis jgk.sbb ase lbh caye nk luahkan kat sis honey...sya bli jamu tu sbb sya da xperiod 3bln..tp sya xprgnt tau walupon sya da tttuuuttt..insyaallah bln 5 ni sya akan mendirikan rumah tgga...tkot gak if xperiod ni nt sya xleh prgnt ble da tawen..cme sya nk tnya kak honey, blh ke lau sya amek jamu aku dara then agak2 da dekat date nk tawen tu sya pkai yg len plak mcm susk dara ke, emmm..sume yg herba2 sis la..nme pon da konpius dah...pendapat sis honey???

Hani: BOLEH...ok. once u dapat jamu aku dara tu. u makan 2 biji pagi 2 biji malam. insyaallah nanti rasa panas. kalau u punya rahim kembang sebab minum air batu nanti boleh period. mcm hani period tak konsisten. makan jamu aku dara. lepas 2 bulan period macam banjir 5 hari. berketul2 keluar hari pertama sahaja sakit perut. pastu piyed cam biasa. walhal piyed senggugut salunya. tapi kalau tak makan jamu ni kadang2 tak piyed sampai 6 ke 7 bulan sampai perut besar. ingat mengandung tapi tidak.

Selepas 5 hari
Pengguna: sis...saya da piyed da...dlu lau sblm piyed msti sggugut truk..ni bgn je tdo da piyed..tp tu lah..sbb da lme x piyed len macm skit kuar...cair n warna coklat gelap..bau leh thn jgk...tp ni bru 1stday...hope esk kuar yg biasa..sis, lau piyed bolh continue mkn jamu ke sbb sesetngah jamu dia tulis if tgh period stop mkn jamu..da abes bru cont mkn jamu.

Hani : yang ni boleh terus makan...untuk terus cairkan darah2 beku yang terkumpul. Lagi laju piyed turun. Tak ada sekat2 wat senggugut..

Selepas 10 hari:
Pengguna:
sis..nk order masker vagina 1 n jamu susuk dara 1 yer sis...esk sys bank in..after bank in sy inform sis.
tq sis....
mmg best ..saya yakin dgn jamu sis. tidak menghampakan dan betul2 membantu saya.

No comments:

Post a Comment