Friday 14 December 2012

Jamu Aku Dara..Rawatan utk cyts

 TEM : JAMU AKU DARA
rawatan utk cyts....


Boleh makan jamu AKU DARA. TINDAK BALAS PADA BERMASALAH MCM NI AGAK KUAT TERASA. sehingga demam kadang2. yang penting minum air suam banyak2. bagi badan berpeluh n jangan tinggal makan jamu tu. gunakan susuk pengantin 2 minggu sekali. dan tarik kekotoran itu keluar. buat sehingga piyed keluar ye dear... agak2 panas suhu badan mcm org demam tu tak boleh makan panadol atau uba...t tahan sakit. kalau u sanggup tahan...insyaallah berkeping2 darah beku akan

keluar. jika tak sanggup nak tak nak u kena follow procedure hospital utk keluarkan darah beku yang melekat di tisu rahim tu.

Sometimes sakit di ari2 ketika proses tu sehingga u tak boleh tegak dan membongkok. minta bantuan suami kalau tak dapat nak keluarkan insert tu. sediakan bekas utk tarik lendir nanti. insert tu biar 2 kali sahaja..lepas tu keep continue dgn aku dara sbb kalau rahim terlalu mengecut susah pulak nanti dia nak turun kefaraj. aku dara akan membuatkan rahim u terasa panas. n darah beku akan mencair nanti. tu yg kena ambil masa sikit utk jamu aku dara bekerja. seriusly jika u benar2 bersedia u boleh mulakan. AKU DARA tak boleh stop walaupon ketika sedang piyed. makan 2 biji pagi 2 biji malam insyaAllah

No comments:

Post a Comment