Tuesday 23 October 2012

TESTIMONIA -MAGIC BODYSLIM SOAP

JOM SAMA2 KITA RASAI MAGIC BODY SLIM SOAP
PRODUK JSD: MAGIC BODY SLIM SOAP (RM36)
Lulus KKM dan selamat digunakan.

KES 1
testimoni pengedar :
Anak saya mengalami eceza hampir 5 bulan dan keadaan dia tiada perubahan. Berbagai cara dan kaedah dilakukan dari tradisional hinggalah berjumpa doktor pakar sakit kulit. Terbuka pintu hati ingin mencuba sendiri produk Jamu Susuk Dara iaitu MAGIC BODY SLIM SOAP yang selama ini hanya baca di wall Fb tentang kerbekesanannya ternyata sungguh berpuas hati melihat hasilnya walau baru sehari menggunakannya. Alhamdulillah kulit baby semakin nampak perubahan dan saya akan teruskan penggunaan hingga sembuh sepenuhnya. Terima kasih pada sis hanni pengasas JSD kerana menghasilkan produk yang betul-betul magic.

KES2
Testimoni diri saya sendiri
Saya terpanggil utk mencuba MAGIC BODY SLIM SOAP ke muka Nak tahu apa yang berlaku, muka saya telah berlaku pengelupasan halus,jeragat dimuka saya telah makin pudar dan kulit muka saya jadi moist jer.... So, sekarang MAGIC BODY SLIM SOAP telah menjadi salah satu produk skin care saya.
Cara saya lakukan utk penjagaan muka ialah:
1. Basuh muka dgn sabun MAGIC BODY SLIM SOAP (alang2 dah sapu seluruh badan tu,letak sekalilah kat muka...hehe)
2. Setelah muka dibersihkan, saya telah menggunakan toner kemuka
3. Saya telah menggunakan pelembap
4. Lepas tu ikut suka u all nak letak foundation ke, day cream atau BB cream.

Perhatian: Sesiapa yang rasa kulit muka dia sensitif atau manja, tidak digalakkan guna MAGIC BODY SLIM SOAP ini ke muka anda. Ia dikhuatiri kulit muka anda tidak tahan dgn side effect yang.

Ia tiada masalah utk digunakan diseluruh tubuh terutama digosok ke paha dan punggung yg berselulit, pangkal tangan iaitu antara lengan dan permulaan bahu, perut, pinggang,pinggul dan mana-mana bahagian yg berlemak, besar dan menggeleber. Penting juga digosok kepada bahagian berparut , celah kekotoran degil , badan berjerawat batu dan berbiji akibat lemak keras dan kesan luka. berlaku.

KES 3
Testimoni dari pengguna (guna semasa dalam berpantang)
Berlaku penggelupasan perlahan dan penggantian kulit semulajadi serta menghasilkan kulit tubuh yang cantik, tegang , licin dan lembap serta membantu menghilangkan kesan parut seperti rekahan selepas beranak , kekotoran seperti kerak dan daki yang terpendam .

Tahukah anda keajaiban sabun ini:
Semasa penggunaan MAGIC BODY SLIM SOAP, kulit akan berasa segar dan naturally dingin. Liang-liang kulit akan terbuka dan ini membantu penyerapan oleh satu bahan pelembab yang boleh melarutkan air dan lemak dibawah lapisan kulit . Penggunaan tumbuhan, buahan dan sayuran membantu melancarkan peredaran darah dan sebagai satu bahan anti bakteria dan kulat.

Selain dari bahan2 aktif untuk memecahkan lemak di lapisan bawah kulit, sabun ini mengandungi banyak khasiat. Ia mengandungi vitamin dari daun pegaga, seaweed, scrub beras dan bahan aktif untuk melembut dan melembapkan kulit. thats why kulit2 mati bekas2 kudis akan mengembang secara proses yg lembut semulajadi, mengering menjadi kuping dan tanggal apabila discrub tanpa meninggalkan parut. Vitamin dr pegaga n seaweed akan membentuk sel2 baru lalu menyubur, menyihatkan dan memutihkan kulit dan menghalang pembentukan parut. elok juga diguna pada perut yang pecah2 akibat regangan semasa mengandung.

So, apa yang ditunggu lagi. Jomlah rasai keajaiban MAGIC BODY SLIM SOAP ini. Saya telah mencubanya.....ternyata ianya memang MAGIC (ini bukan ayat promosi tau, tapi ia adalah kenyataan)

No comments:

Post a Comment